פתח תקווה: ראש העיר חסם את הכניסה לביה"ס; "למנוע התפרצות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פתח תקווה: ראש העיר חסם את הכניסה לביה"ס; "למנוע התפרצות"

    ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הגיע הבוקר לבית הספר לבנות 'בית יעקב' בעיר וחסם את כניסתן של מאות הילדות לבית הספר. לטענת גרינברג, זאת בשביל למנוע את התפרצות התחלואה

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על אף שמערכת החינוך פתוחה על פי תקנות הקורונה, ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הגיע הבוקר לבית הספר לבנות 'בית יעקב' בעיר וחסם את כניסתן של מאות הילדות לבית הספר. לטענת גרינברג, זאת בשביל למנוע את התפרצות התחלואה.

    יצוין, כי נוהלי סגירת בתי ספר בצורה חלקית או מלאה היא לפי מפת הרמזור, מפה שההחלטות על כניסה ויציאה אליה נקבעות בישיבת ממשלה בימי רביעי או חמישי. גם במידה והיא מוגדרת ככתומה הכתות שנסגרו הינם כתות ה-ח.

    לפי נתוני המפה העיר נמצאת ברמה צהובה, ומשכך בתי הספר פתוחים, למעט נקודות סגירה של כיתות בהם מתגלים ילדים חולים מאומתים.

    בסיעת יהדות התורה המקומית מציינים כי "הסמכות היחידה לסגירה היא על פי החלטה במתכונת הנ"ל, החלטה במתכונת הנ"ל היא החלטה רוחבית שתשפיע על כלל בתי הספר בעיר. כמו"כ גם במידה וישנה התפרצות חריגה בבית ספר הסמכות לסגירה הינה של מנהלת המחוז החרדי מבירור שלנו מולה לא התקבל אישור לסגירה של בית ספר כלשהו".

    ראש העיר רמי גרינברג הגיב: "המטרה שלנו היא אחת – לקטוע את שרשרות הדבקה, לטובת התושבים ולמען בריאותם. אנחנו מבינים את הקושי, אך בד בבד נעשה כל שנצטרך כדי להיאבק בתחלואה. מול הפעילות החשובה שאנו נוקטים, מצער מאוד לראות ניסיונות של כמה פוליטיקאים מגזריים – להתסיס את הציבור נגד ההחלטות הבריאותיות שלקחנו, כשבחוסר אחריות נפשע ומתוך כוונה פופוליסטית, הם מנסים לערער על ההחלטות המקצועיות ולוקחים על עצמם נזקים בריאותיים, חולי ומוות, שעלולים לצאת מאותו זלזול שהם משדרים לציבור".

    "אנחנו מי שמביאים למגזר החרדי בעיר בשורה אדירה בבינוי ובהתפתחות בתי הספר, גם במרכז העיר, גם בשכונת גני הדר, וכך בשכונות נוספות. גם בבית הספר 'בית יעקב' שאותו הוריתי לסגור, אני מביא בשורה של תנופת בנייה שלא הייתה בו שנים, לעוד ועוד כיתות ודברים נוספים. ואלה מוסדות של הציבור החרדי שלא קיבלו דבר במשך שנים מאותם פוליטיקאים שמנהלים כעת מאבק פופוליסטי זול וחסר אחריות".



    0 תגובות